We gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren, deze te verbeteren en aan te passen aan uw wensen.Meer informatie
EngelsDuitsFrans

Kraaijeveld's Kaashuijs aan het woord

Na 25 jaar en 19 jaar in de Lederwaren branche te hebben gewerkt zijn wij, Edwin en Ellen Kraaijeveld, in de kaasbranche terecht gekomen. In winkelcentrum de Westpolder te Papendrecht. Een vers winkelcentrum. Voor Ellen na 23 jaar weer het vak op gepakt maar voor Edwin geheel nieuwe branche.

Edwin heeft een geruime tijd stage gelopen bij een collega, en werd steeds enthousiaster. Dat hem de beslissing deed nemen, dit ga ik doen. Een hele omschakeling wat echt wel wennen was.. Zeker omdat we er niet naar opzoek waren. Maar Edwin verkoopt alles of het nu om de huid van de koe gaat of de productie ervan, het gaat hem goed af. Elke dag leren we bij, van de leveranciers, de media maar zeker ook van de klant. En dat laatste is zeer zeker ook belangrijk. Als een klant tevreden de deur uit gaat, zijn wij dat ook.

Via een advertentie van winkel te koop, kwamen we in contact met Bert Westmaas van Treur. Hij bracht ons in contact met de eigenaar en zo is het balletje gaan rollen. Na wat verf werk, andere opzet en inrichting zijn wij er op 1 september ingegaan. En inderdaad met Kaasleverancier Treur.

Deze mensen hebben een gunning en helpen je daar waar ze kunnen. Of het met actie `s, toonbank kaartjes of met posters is, de begeleiding is goed! Weydeland kaas verkocht de winkel al en daar hoefde wij zeker niet over na te denken of wij voor iets anders zouden gaan.

Wij hebben een ruim assortiment: Weydeland en Weydelijner, Oudelandse boeren, diversen kruiden kazen maar ook een ruim assortiment aan geitenkaas. buitenlandse kazen, olijven, vers gebrande noten en een rijk assortiment van diverse wijnen wat een aanvulling kan zijn op de verkoop van een bijpassend stukje buitenlandse kaas.

Wij adverteren met regelmaat in de plaatselijke krant, op Facebook en proberen met plaatselijke acties van het winkelcentrum mee te doen om zo de bereikbaarheid van de winkel groter te maken.

Wij als eigenaars van het Kraaijeveld’s Kaashuijs vinden het belangrijk om elke keer wat anders of iets nieuws in de toonbank te hebben liggen van eigen hand of van de leverancier. Wij zijn ook van mening dat je als verkoper zelf de sleutel ben in de verkoop.. Door open vragen te stellen, luisteren naar de klant, bij nee verkoop alternatieven aandraagt. En het laten proeven, daar zijn de mensen gek op!!! Maakt het een klant naar de zin.. Het klinkt simpel maar erg belangrijk..

Afbeeldingen: